Papaya, школа для дітей

Papaya, школа для дітей
Город: Буча
Адрес: ул.Институтская, 22
Телефон(ы): (067)9354248
Контактное лицо: Олеся
Сообщение об ошибке добавлено!

Школа – це не тільки місце здобуття освіти, це складова життя дитини і ми створюємо умови для її гармонійного розвитку, пізнання себе і розуміння інших, пізнання світу, розкриття потенціалу, інтересу до навчання та формування навиків самонавчання, здатності мислити і самостійно діяти, самостійно навчатись та вдосконалюватись, мотивуючи себе.

Наша мета: створення щасливого освітнього простору та атмосфери радості для розвитку дитини і розкриття її творчого потенціалу.

Основне завдання: створення школи, яку б діти закінчували, усвідомлюючи свої таланти і здібності, цілі і мрії, шляхи для їх досягнення у прагненні стати тими, ким вони хочуть бути.

 Для кого наша школа:

  • батьків, які розуміють, що наші державні школи не тільки не дають потрібних навиків для життя дитині, але і вбивають бажання та зацікавленість до навчання;
  • батьків, які обирають право на свободу вибору в освіті своєї дитини;
  • батьків, які шукають можливості забезпечити гармонійний розвиток своїй дитині;
  • батьків, які прагнуть бачити щасливі очі своєї дитини на шляху її зростання;
  • дітей, яким не цікаво навчатись у звичайній школі;
  • дітей, які хочуть цікаво навчатись і розвивати свою природну радість пізнання;
  • дітей, які навчаються за екстернатною формою навчання.

Якщо ваші діти ще не зараховані до школи, ми домовляємось зі школою, в якій вони будуть зараховані на екстернатну форму навчання і разом з цією школою розробляємо систему оцінювання на різних етапах навчання відповідно до Державного стандарту і нашої програми розвитку, таким чином забезпуючи дітям постійний супровід і комфорт. Створюється спільна команда. І така експертна група зможе створити систему оцінювання не тільки знань, а і навичок та компетенцій на різних етапах навчання.

Ми розвіємо міф, що «школа, як закам’янілий мамонт, змінюється повільно і за методи тримається міцно». Альтернативним підходом буде саме відмова від класно-урочної системи навчання, яка сьогодні губить особистість,ігропедагогика, застосування коучингових технологій розвитку та методів фасилітації в командній та груповій роботі.

Методологічна основа нашої школи базується на складових:

Кожна особистість має всі ресурси для досягнення успіху!

Ключ до успіху в навчанні – це пізнання власного стилю навчання, стилю мислення і розвитку, типу своєї компетентності та її активізації для особистого, а в майбутньому і професійного розвитку.

Чотирикомпонентна модель навчання.

Навчальна програма охоплює (за Гордоном Драйденом, Джаннетт Вос, «Революція в навчанні»):

1. Розвиток особистості, що передбачає формування впевненості у власних силах,мотивації, прищеплення навичок спілкування та контактування між собою.

2. Формування життєвих навичок, тобто вміння керувати собою, творчо розв’язувати проблеми, планувати власну кар’єру і її перебудовувати, залагоджувати конфлікти, орієнтуватися в економіці, комп’ютерних технологіях.

3. Формування вмінь навчатися і критично мислити, щоб навчання приносило радість упродовж усього життя.

4. Предметне навчання, яке інтегрує різні предмети.

Всі ці компоненти взаємопов’язані, але інтегроване предметне навчання стоїть саме на останньому місці, змінюючи сучасну практику школи.

Система оцінювання будується на самооцінюванні (50%), взаємооцінюванні (30%) і власне, оцінюванні (20%). Але головним критерієм є досягнення своїх успіхів у порівнянні із собою вчорашнім.

Розвиток дитини починається з її здоров’я та емоційного комфорту.

Позитивний настрій на початку дня як залог успіху. Щоденні дихальні вправи, оздоровчі заняття для розвитку уваги, мислення, зміцнення хребта і суглобів, загальне оздоровлення через рухливі ігри, елементи оздоровчої гімнастики ХАДУ та йоги.

Мистецтво і музика важливі складові розвитку уяви, творчості, креативності, пошуку натхнення та енергії. Найважлива складова – застосування арт-практичних прийомів.

Формування і розвиток навиків:

– самостійної роботи з добування і застосування знань;

– планування, постановки і досягнення цілей;

– спілкування і роботі в команді;

– самодисципліни і самооцінки;

– особистісного лідерства;

– критичного мислення;

– пізнання нового;

– допитливості, пошуку нестандартних рішень, креативності;

– керування собою;

– досягнення успіху.

Щоденник «Мій власний шлях», в якому розробляється планування, фіксуються досягнення і успіхи щодня, мрії і плани, настрій та бажання, натхнення і пошук, самооцінювання і усвідомлення чогось важливого для себе.

Формування характеру і особистісних цінностей кожної дитини як Я-особистості, члена колективу та своєї сім’ї, жителя міста, громадянина рідної держави і світу.

Головний ресурс школи – вчитель як успішна особистість, яка усвідомлює своє покликання, яка може навчити дитину тільки тому, що вміє сама, а після цього допомогти учням стати мотивованими і самостійними. Саме тому команда вчителів нашої школи системно навчається за відповідною програмою розвитку педагогічного персоналу. Тренінгові навчання базуються на методах фасилітації в роботі навчальних закладів та коучингових технологіях.

Практика співробітництва, взаємоповаги, порозуміння в основі спільної діяльності Нашої команди.

Ми усвідомлюємо, що вчителю потрібно стати тим, хто навчить дітей не боятися невідомості, підходити до всього творчо, аналізувати інформацію критично, рефлексувати, спілкуватися з іншими людьми і співпрацювати в команді. Для цього наші вчителі постійно займаються саморозвитком і вдосконаленням своїх навичок і компетенцій, взаємодоповнюють друг друга за своїми якостями і досвідом.

Ефективність взаємодії творчого трикутника «Учень-Вчитель-Батьки»

Сучасні методи навчання, які базуються на парному та груповому навчанні,проектно-, проблемно-, діяльнісно-, дослідницько-орієнтованому навчанні,компетентісно-інтегрованому підході, ігро-практиці, швидкочитанню, ТРИЗ-педагогіці, ейдетиці, арт-практиці, тощо з урахуванням індивідуальних особливостей та уподобань кожної дитини.

Ми поєднуємо різні методи навчання і викладання та створюємо середовище, яке сприятиме дослідженню, експериментуванню, пошуку, інтересу, цікавості, креативності.

посмотреть
посмотреть
посмотреть

Комментариев (0)

Осталось 360 символов